Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Evelyn0301 | użytkownik

imię i nazwiskoEwelina Toczek adresKoszyce Wielkie zarejestrowany23.01.2012 @19:50:25 ostatnio na stronie09.06.2014 @22:25:15

hmm..moja pasja-fotografowanie uwielbiam słuchać muzyki nie wyobrażam sobie dnia bez niej, a na zdjęciach staram się uwieczniać te momenty które są dla mnie ważne, zatrzymywać chwile, zdarzenia, zachowania które być może wielu umykają a ja je akurat dostrzegam i tak jakoś męczę ludzi dookoła moimi zdjęciami

uczę się nie jestem idealna, nikt nie jest, ale najważniejsze to zawsze stawiać sobie poprzeczkę wyżej, nigdy niżej i ciągle się doskonalić.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9017037
digarty40 komentarze398 posty na forum0

komputer / sprzęt
Sony A330

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ShitMaker    28.07.2012 @21:29:18
...co racja to racja...
~mati0703    27.06.2012 @12:05:16
dzięki
~agnieszkalorek    15.06.2012 @23:27:34
miło jest patrzeć na "świeżość spojrzenia", więc jak najbardziej - jeśli tylko znajdę czas będę tutaj do Ciebie zaglądać pozdrawiam Cię serdecznie!
~agnieszkalorek    15.06.2012 @13:18:10
~Mallorcaloft    05.06.2012 @16:40:19
A dziękuje Bo właśnie nie byłam pewna czy sie nadaje
_______
Nie dziękuj tylko oceniaj !! Ty masz wizje taką, ale ja mogę mieć INNĄ !
~Mirella1    23.04.2012 @15:49:40
~weroonika1997    29.02.2012 @16:43:00
Dziękuję za miłe komentarze! :D
~martynique    28.02.2012 @17:46:15
dziękuj
~Agulhado    23.02.2012 @16:35:32
racja
~kubafotofan    23.02.2012 @12:11:06

Dziekuję za odwiedziny i pozdrawiam !!!! K.
~ShitMaker    22.02.2012 @21:12:15
Bardzo dziękuję za miłe słowa...nauka nauką, ale wg mnie najważniejsze rozglądać się ciągle dookoła i wyłapywać różne ciekawe sytuacje
~Agulhado    22.02.2012 @20:51:04
daje i to duuzo tylko jeden duzy bol mam analoga i klisza mnie juz irytuje haha
ale kiedys szarpne sie na cyfrowke;D
~Agulhado    22.02.2012 @20:10:17
ciesze sie ze sie podobaja ale jak widzisz jestem troszke monotematyczny ale czuje sie w tym najepiej lacze swoje pasje ze soba i czuje ze ma to rece i nogi

do fotografii z ludzmi trzeba miec chyba inne spojrzenie ja go nie mam
zycze polamania statywow hehe
~Agulhado    22.02.2012 @16:43:57
dobra skromna galeria
~Justine123    20.02.2012 @19:45:29
Bardzo dziękuję za komentarze i za miłe słowa
Pozdrawiam i również życzę powodzenia
_______
"Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył."
~chocolateapplepies    16.02.2012 @15:31:46
dzieki za komentarz: )
calkiem przyjemne zdjecia!: )
~STASIA59    12.02.2012 @09:51:34
Ślicznie dziękuję miłej i słonecznej niedzieli życzę
_______
Pozdrawiam serdecznie


~nacpana0sloncem    08.02.2012 @16:44:01
dziękuję pięknie
PS mam takie samo zdanie na ten temat. pozdrawiam!
~Vanadis    07.02.2012 @16:58:18
Dziękuję
Tam pogoda jest raczej GWARANTOWANA
Pozdrawiam - wrócę jeszcze do Twej galerii - nieco póżniej ...
~MrsBos    06.02.2012 @16:05:39
bardzo dziękuję za miłe komentarze
~bishop341    05.02.2012 @18:37:35
zycze Ci aby to swiatelko Ci zaswiecilo...juz na zawsze...
~bishop341    05.02.2012 @18:35:31
piekne profilowe...gratulacje...
~bzygi    05.02.2012 @16:28:28
~zalotnicaniebieska    01.02.2012 @15:14:06
Dziękuję i pozdrawiam.
~13maja    30.01.2012 @18:45:28
Dziękuję za radę Pozdrawiam.
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt